vineri, decembrie 4

văroooooog

dragii mei,
vă rog, dacă aveți plăcerea și dorința, să mă ajutați și pe mine, după cum urmează:
Aj vrea să-mi spuneți ce vă place să faceți. 3 lucruri care vă fac să vă treziți dimineața. 3 lucruri pe care, atunci când le faceți, vă uitați pe voi și nu vă gândiți la absolut nimic altceva decât la lucrul ăla anume.

Balansând eu între glume și treburi serioase, am aflat că se confundă îngrijorător - adicătelea lucrurile care mă fac să râd (singură, ca nebunii) ajung să fie la fel de importante ca lucrurile care mă fac să gândesc. Nu cred că e în regulă. Nu sunt eu un om serios? Responsabil? e acceptabil să sari ca nebuna de la o cugetare tip guru la o povestioară cretină fără implicații profunde? nu e rușinoasă schizofrenia asta? să nu răspundă nimeni, că am boală pe sfaturi și sentințe, mi-ajung alea pe care mi le dau singură. Problema e următoarea : deduc eu în sinea mea că oamenii sunt ca starea vremii - azi plouă mocănește și e bine în casă la căldură cu lumina caldă a lămpii și o familie zgomotoasă și veselă, mâine plouă identic mocănește și e nasol în casă fără lumina soarelui și o familie zgomotoasă și enervantă. Adică nu plouă identic mocănește, că nu vedem noi la fel ploaia. Atunci oamenii sunt la fel de labili și schimbători ca percepția asupra buletinului meteo? Eu cred că da, dacă sunt cinstiți cu ei înșiși. Sau am eu personalitate multiplă? Care dintre ele sunt eu? mă rog, n-are importanță, dar ajjj vreeeeaaa să aflu care sunt lucrurile alea care mă fac să vă plac cu adevărat - că vă plac pe toți ăștia care ați scris aici până acum.

Ca să fiu cinstită până la capăt, eu mă plac pe mine. Dar nu prea știu de ce. Că dacă despic firul în patru, e jale - inconsecveță, nehotărâre, însăși despicarea firului în patru până la demență, obsesii matematice, sociopatie, o varză frățioare. În disperare, hai să spun că eu sunt ce-mi place cu adevărat să fac, iar lucrurile alea determină cumva faptul că-mi place să stau cu mine. Și mai cred că eu sunt și oamenii pe care-i plac, din cauza acelorași lucruri subtile care-i definesc.
Pe cei pe care-i întânesc față-n față nu pot să-i întreb , că mi-e rușine că mă fac de râs. Pe cei pe care nu-i cunosc fizic, aș vrea să-i aflu mai mult. Ce-mi spuneți (dacă-mi spuneți) mă ajută să aflu despre mine și-mi crește și moralul că nu sunt labilă psihic.

Cei care mă cunosc știu că sunt un om serios, responsabil, relativ inteligent și cu ceva umor. Dar uite că nu sunt. Nu chiar.
Top 3:
1. de departe câștigător : să zac în pat, în liniște, înainte să adorm și să imaginez scenarii total nerealiste despre alte timpuri, alte lumi, cu oameni din capul meu. Altfel nu pot să adorm. Aaa, în plus, eu ies bine întotdeauna în poveștile astea - ce mama dracului, eu muncesc la ele!
2. să repar mecanisme cu șuruburi și fire, în special să folosesc scule cum ar fi șurubelnițe, chei, patent. După care să văd că funcționează. De preferință, să aibă un manual gros din care să deduc problema mecanismului și principiul de funcționare.
3. să mă uit la degetele de la picioare ale fetelor mele.

Fără abureli de tip ”îmi plac lectura și călătoriile”.Fiți clari. Dacă nu răspunde nimeni la postul ăsta, jur că nu mai scriu tâmpenii niciodată. Nu aici.

7 comentarii:

  1. De cand am citit articolul, ma gandesc si ma tot gandesc ce sa-ti raspund...
    Si mie imi place de mine, sa stii, dar nu m-am intrebat niciodata de ce! Cu atat mai putin sa fac un clasament al lucrurilor care-mi plac, sau care ma fac sa-mi placa de mine, sau sa ma intreb ce le place altora la mine (o fi ceva bun, de le place si asta e bine).
    Un lucru e clar insa, nu-mi prea plac ierarhizarile. Mi se par nerelevante de cele mai multe ori (neputand sa le desprinzi de context)! Adicatelea, ce te faci daca te intreaba cineva daca iti place ploaia tocmai in ziua aia in care nu stii cum sa scapi de acasa, undeva cu soare?! Sau invers, daca zici ca-ti place ploaia in ziua aia in care-ti place si a doua zi te trezesti si te intrebi ce-o fi fost in capul tau de ai zis ce-ai zis?!
    Si in plus, tu chiar nu stii ce-ti place la noi- astia de-ti placem? Deci, ce-ti place TIE la mine?

    Pot sa-ti spun din lucrurile care-mi plac MIE la tine. Fac si un top daca vrei.
    1. Imi place ca ma convingi (cu argumente), de cele mai multe ori, ca e mai bine sa fac ce as vrea eu sa fac nu ce cred ca ar trebui sa fac! Plus ca, de cele mai multe ori, ma faci sa vad ca, de fapt, tot mai bine e acasa (chiar daca ploua de doua zile) si ca daca plec o sa ma ude, deci... n-are rost! Mai bine astept sa culc copilul si dau o tabla cu sotzu' la semineu (nu dezvolt mai mult)! Acu' depinde de context, din nou, se poate sa ma si convingi ca mai bine sa ma ude... deci suntem labile amandoua, niciun dubiu!
    2. Combinatia de 'doamna responsabila' si participanta la festivaluri rock, de gand si ras.
    3. Stii fratioare cand e momentul sa zici: 'Hai mai bagă un mic cu mustar, că se răceste!

    P.S. Hai sa incerc, totusi... nu e top, insa.
    - Imi place sa stau si sa ma uit la mare (ideal pe dupa amiaza)... si sa aud ce zice valu' ala mic...si daca mai am si 1-2 oameni langa mine, care sa 'se potriveasca cu mediul si ambientul' si sa faca ceva conversatie inteligenta, e perfect! Pot sa stau si singura si sa tac, nicio problema. Atunci cand sunt in imposibilitatea sa fac asta, imi place sa astept momentul, sa ma gandesc cum o sa-l traiesc.
    - Imi place sa fac lucruri fizice, cu mainile (nu rade, fai). Adica ceva ce e vizibil. Imi place sa am constiinta ca am facut 'ceva'! Sa se vada ce am facut!
    - Imi place sa pictez cu fi'mea!

    ...sau stiu si eu?! Aia cu marea e clara, oricum!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. păi dacă te uiți bine, la ce-am zis eu și la ce-ai zis tu, o să vezi că ultimele două practic coincid. și partea nr. 1 prezintă similitudini profunde... QED! vezi că de-aia ne potrivim, făi deșteapto?
    vreau doar să verific, o spun din nou, puntea de legătură cu oamenii care-mi plac, că uneori e important să știu că nu e unidirecțională, doar din capul meu.
    multumesc de primul top. ti-l trimit pe-al meu pe mail.
    tot mi-e dor de tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ca sunteti voi destepte si m-ati facut sa-mi dau seama ca eu chiar sunt sociopata.
    d-aia imi place mai mie de voi ca sunteti destepte!
    ca sa ma explic - din my top 3 se vede clar ca mie imi plac lucrurile cu mine si despre mine:
    1.Sa citesc pe plaja spre seara (parca m-am nascut in aceeasi zi cu papusha)si sa ma uit la prietenii mei care stau la carciuma si au discutii semiinteligente - ei sa fie asa ca la vreo 10m sa nu-i aud bine
    2.Sa schiez pe soare, pe o partie mare ca un bulevard
    3.am doua pe acelasi loc;
    - sa o invat ceva pe fii-mea, sa-i explic, sa-i povestesc ceva si sa o vad cum se uita cu ochii mari la mine si ma asculta atenta
    -(sa nu va prind ca va cacati pe voi ca suntem femei serioase la casele lor)- sa beau un vin bun rosu cu un barbat care-mi place si sa povestim - acuma, ca pare mai frumos la primele intalniri - asa e, asta e viata

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu esti draga sociopata! Tocmai tu?!
    Si de tine mi-e dor sa stii!
    Una peste alta, mie mi-e clar- ne potrivim!

    RăspundețiȘtergere
  5. îmi vine să borăsc mai rău ca la sex and the city

    RăspundețiȘtergere
  6. muie, fă, flit! bine că ești tu deștept.
    lipsește pârș, nu?

    RăspundețiȘtergere