miercuri, octombrie 7

lego cu parfum medieval

un domn pe nume Robert Carney a făcut o machetă lego a castelului Corvinilor din Hunedoara - http://carneycastle.com/Hunedoara/index.htm.
nu ştiu povestea interesului domniei sale pentru castel, dacă aş afla-o cumva ar fi un cadou nesperat, cam ca zmeul pe care mi l-am dorit de Crăciun toată copilăria şi nu l-am primit, în loc de papuci şi pijamale.
Mi se pare aiuritor că aflu despre asta după o îmbârligată navigare pe net, din link în link, după ce am lucrat în salturi la proiectul de restaurare al Castelului Corvinilor cam de 9 ani, practic de când am terminat facultatea.

cum, doamne iartă-mă, se leagă între ele cuvintele astea : lego - castelul corvinilor - robert carney - restaurare ? simt cum rotiţele sistemului logic al minţii mele se învârt frenetic, cam ca sprintul unui melc faţă de săgeata albastră a lui Google.
Google everything.

sau poate netul e mic, ca Urziceniul. dacă te-nvârţi printre site-uri care te interesează - oricât de aleator, că sunt mai multe ca spermatozoizii într-o ejaculare de tânăr sănătos, descoperi cu siguranţă un punct comun, extrem de particular, cu un om despre care nici nu ţi-ai pus problema că există. şi a cărui relaţie personală cu punctul ăla comun este la kilometrii distanţă de a ta.

recunosc cinstit că mi-a înveselit toată săptămâna.

aşa cum se întâmplă atunci când stai de vorbă în tren cu un domn necunoscut, de profesie ţăran, cu domiciliul în judeţul Mehedinţi, să zicem; după o conversaţie tihnită despre starea vremii, recoltă şi politică, afli că un verişor de-al lui de la Bucureşti e cumnat cu bunicul tău din partea mamei. şi că are şi o poză alb-negru în care apar ambii cumnaţi (verişorul şi bunicul), făcută în '56, cu găleata de vin şi sifoanele din sticlă sub masă, tocmai la moşia lui din Mehedinţi. poză pe care ţi-o trimite prin poştă, după 2 săptămâni, într-un plic scris cu caligrafie atent rotunjită, la care te uiţi lung, lung şi nu prea ştii ce ţi-a umplut inima dintr-o dată : bunicul tânăr, şpriţul pe care-l intuieşti zglobiu şi de cursă lungă, sau grafia de pe plic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu